14آذر

خرید و فروش محصولات اپل در سطح بین المللی در سال 2024

خرید و فروش محصولات اپل در سطح بین المللی در سال 2024 برای همه دوستداران این محصول پیشرفته کاملا مهم بوده و باید حتما به دست متخصص آن اجرا شود.

محصول اپل برای هواداران و طرفداران آن ارزش بسیاری دارد و به همین دلیل خرید و فروش محصولات اپل از ارزش بالایی برخوردار است. هنگامی که شما برای خرید یک موبایل یا لپ تاپ اپل هزینه بالایی می دهید، مطمئنا برای شما مهم است که خدمات خوب و منحصر به فردی دریافت کنید. همچنین برای شما مهم است که تحویل کار شما فوری و همراه با گارانتی باشد. این خدمات شامل موارد زیر خواهد بود:

تعمیر قطعات دستگاه اپل

آپدیت کردن سیستم عامل و نصب نرم افزارها

خدمات اپل آیدی

ارتقاء قطعات دستگاه به مدل های جدیدتر

فروش محصولات نو و دست دوم

آغاز فروش اقساطی

و هر خدمات دیگری که شما بخواهید.

 

تعمیرات تخصصی اپل و تعویض قطعات

اگر دستگاه شما دچار خرابی چشمگیری شود لازم است به موقع قطعه خراب را جدا کنید چرا که از آسیب رسانی به بقیه قطعات جلوگیری خواهد کرد. گاهی اوقات حین خرابی دستگاه با تعمیر آن مشکل برطرف می شود و گاهی قطعه مورد نظر کاملا خراب شده و باید دور انداخت و یک مدل جدید جایگزین کرد. تشخیص این موضوع را به متخصص تعمیرات تخصصی اپل بسپارید.

 

آپدیت کردن سیستم عامل و نصب نرم افزارها

حتما می دانید که شرکت اپل همه ساله ورژن جدیدی از MacOS را ارائه می دهد. آپدیت کردن سیستم عامل به ورژن های بالاتر کمک می کند تا شما از خدمات جدید اپلی بهره مند باشید. اضافه کردن فیچرهای جدید به سیستم عامل و حل مشکلات نسخه های قبلی از جمله مزیت های آپدیت کردن می باشد. همچنین افزودن اپلیکیشن های جدید با کاربردهای فوق العاده خوب به اپل استور از دیگر مزیت های نسخه های جدید سیستم عامل مک می باشد. با آپدیت کردن مک بوک و موبایل آیفون خود به ورژن های بالاتر دنیای زیباتری را تجربه کنید.

خدمات اپل آیدی

ایجاد اکانت اپل آیدی، جابجایی اطلاعات از موبایل قبلی به موبایل جدید و حفظ امنیت اطلاعات شما در موبایل اپل همگی می تواند جزء دغدغه های شما باشد. برای رفع این دغدغه ها می توانید روی متخصص این کار حساب باز کنید.

ارتقاء قطعات دستگاه به مدل های جدید

گاهی اوقات شما دوست دارید سرعت دستگاه تان افزایش یابد و هارد با ظرفیت بیشتری داشته باشید، اینجاست که متخصص محصولات اپل این کار را بررسی خواهد کرد و دستگاه شما را ارتقاء خواهد داد. باید بگوییم که تمامی قطعات استفاده شده در این مجموعه کاملا اورجینال و اصل می باشد و همراه با گارانتی ارائه می گردد. باید بگوییم ارتقاء دستگاه سبب می شود خرید و فروش محصولات اپل به راحتی انجام گیرد.

 

خرید و فروش محصولات اپل نو و دست دوم

بسته به انتخاب شما می توان محصولات نو یا دست دو ارائه داد.  تفاوتمحصولات نو و دست دوم در موارد زیر است :

1. محصولات دست دوم اکثرا قیمت مناسب تری دارند و بسته به بودجه و سرمایه شما می توانند مورد استفاده قراربگیرند. این محصولات توسط تکنسین های این مجموعه مورد بررسی سلامت قرار می گیرند و فقط زمانی دست شما می رسند که تست خود را پس داده اند ، پس می توانید با خیال راحت به آنها اطمینان نمایید.

2.  محصولات نو اکثرا با گارانتی و وکیوم ارائه می شوند و به همین دلیلقیمت بالاتری دارند. باید بگوییم که محصولات دست دومی وجود دارندکه بسیار کم استفاده شده اند و به آنها استوک می گوییم و مثلمحصولات نو می توانید روی آنها حساب کنید.

3. محصولات دست دوم اکثرا موجودند و محصولات نو اگر موجود نباشند باید سفارش داده شوند.

 

آغاز خرید و فروش محصولات اپل به روش قسطی

خبر خوب برای علاقه مندان به محصولات اپل این است که می توانید محصولات اپل را با چک ثبتی صیاد خریداری نمایید. این راه حل کمک می کند تا شما با هر مقدار بودجه و سرمایه که در دست دارید بتوانید لپ تاپ مورد نیاز خود را خریداری کنید.

برای خرید و فروش محصولات اپل  با مدیریت مستقیما تماس بگیرید ومشورت های لازم را دریافت کنید:

09151130845

05137677779

تحویل فوری با بهترین کیفیت و قیمت ممکن در بازار اپل ، خرید و فروش محصولات اپل راهی به سوی موفقیت در عرصه های کاری